ZiarulRing

19-mai2024

ULTIMA ORĂ

MONDEN

O tânără și-a transformat mașina Dacia Duster într-un dormitor. Uluitor ce a ieșit la final

Ea este fata care și-a transformat Dacia Duster în dormitor. Cum a reușit să facă asta? Mulți nu ar putea.

Avatar

Publicat

pe


Ea este fata care și-a transformat Dacia Duster în dormitor. Cum a reușit să facă asta? Mulți nu ar putea.

O tânără și-a transformat mașina Dacia Duster într-un dormitor. Cum a reușit asta?

Dacia Duster este un SUV construit în comun de producătorul francez Renault și filiala sa românească Dacia din 2010. În acest moment se află la a doua generație lansată în toamna anului 2017 și a fost comercializată ca Renault Duster pe anumite piețe, precum India, Iran, Kazahstan, Rusia, Mexic, Egipt, Africa de Sud, Ucraina, Emiratele Atabe Unite și America de Sud. Prima sa generație a fost vândută ca Nissan Terrano în Rusia și India.

Este al treilea model al mărcii Dacia bazat pe platforma Logan, după Sandero. Ca înfățișare, Duster a fost conceput de creatorii de la Renault Design Technocentre, Guyancourt, dar la rezultat au contribuit și celelalte centre-satelit de design Renault din lume, printre care și Renault Design Central Europe, cu sediu în Capitală. Mai multe elemente de design prezente pe Dacia Duster amintesc de clasa vehiculelor de teren, anume aripile mari și rotunjite, barele de pavilion impunătoare, blocurile optice duble, bara de protecție, roțile de 16 țoli, pasajele roților și elementele de protecție a caroseriei.

Toate acestea au ajutat-o și pe tânăra despre care este vorba acum. Fata a rabatat bancheta și a creat o suprafață plană. A pus o saltea, așternuturi, pături groase și perne confortabile. Nu este tocmai o rulotă, dar este un loc în care îți poți petrece timpul și poți petrece sejururi relaxante în camping. Mai mult, este varianta care confirmă natura practică a SUV-ului.

Capacități off-road

  • o gardă la sol de o înălțime considerabilă (210 mm)
  • consolele scurte (822 mm în față, 820 mm în spate)
  • unghiuri de trecere importante (unghi de atac de 30° și unghi de degajare de 36°)
  • o cutie de viteze în 6 trepte, cu o primă viteză scurtă (5,79 km/h pentru 1000 tr./min). Aceasta permite deplasarea cu o viteză foarte redusă în teren accidentat și un demaraj ușor atunci când mașina este încărcată sau înaintea unei rampe foarte înclinate.

Citește în continuare
Advertisement
Lasă un comentariu

Lasă comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *