ZiarulRing

02-mart.2024

ULTIMA ORĂ

LIFE/INEDIT

Nutriţionista Marie Vrânceanu prezintă SECRETUL bronzului PERFECT

Avatar

Publicat

pe

Suntem în plin sezon estival şi ne dorim un bronz de invidiat. În afară de expunerea la soare, este foarte important să aveţi o dietă echilibrată care să conţină multe alimente bronzante. Indiferent de culoarea pielii şi de cât timp ar trebui să staţi la soare, amintiţi-vă că apa este cel mai important element atât pentru hidratare, cât şi pentru estomparea celulitei pe care o urâţi atât de mult.

Nutriţionista Marie Vrânceanu vă recomandă şi alimentele bogate în vitamina A.

„Culoarea alimentelor vă ajută să le alegeţi pe cele care vă bronzează. Conţinutul de vitamina A stimulează producerea de melanină responsabilă de culoarea de invidiat a pielii voastre. Deci secretul constă în a integra în dieta voastră alimente bogate în caroten, cum ar fi: morcovi, cireşe, caise, piersici, ardei graşi, pepene verde şi cel galben”, a declarat specialista pentru ziarul „ring”.

Meniu pentru un bronz perfect

Iată un exemplu de dietă recomandată de Marie Vrânceanu:

Ziua 1

Advertisement

Mic dejun: un iaurt natural 2% grăsime şi 100 g fructe proaspete Ora 11: 200 g căpşuni

Prânz: supă sau ciorbă de legume, 300 g gogoşari la grătar sau copţi, asezonaţi cu puţin ulei de măsline (o linguriţă) şi oţet. Ora 16: un iaurt, 2 caise

Cină: 150 g carne la grătar (vită, pui sau porc -muşchi) şi 150 g morcovi daţi pe răzătoarea mare, condimentaţi după gust

Ziua 2

Mic dejun: 150 ml de lapte, 2 rondele din orez expandat (galetă) cu ciocolată, cafea sau ceai Ora 11: un suc de fructe obţinut în casă sau o felie de pepene galben sau trei caise

Prânz: orez cu legume (60 g orez cântărit crud) şi o felie pepene galben Ora 16: o galetă, o felie de şuncă presată şi un morcov

Cină: o salată mixtă, un ou fiert

Advertisement

Ziua 3

Mic dejun: un iaurt natural şi 3 caise Ora 11: o piersică, un iaurt

Prânz: supă sau ciorbă de legume – o porţie Ora 16: o galetă, o felie de şuncă presată sau pastramă slabă, cotlet, un morcov

Cină: o salată cu roşii, salată verde, castraveţi, morcov ras şi o cutie de ton natural, condimentate după gust

Ziua 4

Mic dejun: un pahar cu lapte, o galetă cu ciocolată Ora 11: suc de morcovi, 2 caise sau o piersică

Prânz: salată de crudităţi (roşii, salată verde, morcov ras) cu ton Ora 16: o galetă, o felie de şuncă sau pastramă slabă, un morcov

Advertisement

Cină: 200 g legume mixte la grătar (ardei, dovlecei, vinete), o galetă, salată de fructe (o cupă normală)

Ziua 5

Mic dejun: un iaurt, o felie pepene galben Ora 11: un morcov

Prânz: supă de linte Ora 16: 2 piersici, caise sau alt fruct de sezon

Cină: 200 g fasole păstăi fierte, condimentate după gust

Ziua 6

Mic dejun: un pahar cu lapte sau un iaurt, o galetă cu ciocolată Ora 11: 2 caise, o piersică, o felie pepene galben

Advertisement

Prânz: omletă din două ouă cu 200 g de spanac fiert (frittata cu spanac) Ora 16: o piersică

Cina: peşte la grătar, fiert sau la cuptor cu 200 g morcov fiert

Ziua 7

Mic dejun: un iaurt, o galetă, 2 caise Ora 11: suc de morcovi

Prânz: supă de linte Ora 16: 2 piersici mici sau una mare

Cină: 150 g carne slabă la grătar, 2 morcovi raşi şi condimentaţi după gust 28 de zile durează ciclul de regenerare a pielii, după cum susţin dermatologii.

Advertisement
Citește în continuare
Advertisement
Lasă un comentariu

Lasă comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *