ZiarulRing

19-iun.2024

ULTIMA ORĂ

SANATATE

6 metode simple care te ajută să adormi rapid

Avatar

Publicat

pe

Există câteva metode care te ajută să adormi repede și să ai un somn odihnitor.

Respirație profundă: Inspiră adânc pe nas, timp de 4 secunde, ține-ți respirația pentru 7 secunde, apoi expiră încet pe gură timp de 8 secunde. Repetă acest exercițiu de câteva ori pentru a-ți calma sistemul nervos și pentru a te relaxa.

Relaxare musculară progresivă: Începe cu vârfurile degetelor de la picioare și continuă spre partea de sus a capului, contractând și apoi relaxând fiecare grup muscular pe rând. Acest lucru te poate ajuta să elimini tensiunea din corp și să te pregătești pentru somn.

Vizualizare: Închide ochii și imaginează-ți un loc relaxant, cum ar fi o plajă liniștită sau o pădure înverzită. Concentrează-te asupra detaliilor și încearcă să simți senzațiile asociate cu acest loc. Acest exercițiu te poate ajuta să îți distragi mintea de la grijile zilnice și să te relaxezi înainte de culcare.

Citește articolul integral aici.

Advertisement
Citește în continuare
Advertisement
Lasă un comentariu

Lasă comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *