back to top
Bine ai venit pe Ziarul Ring
Știri exclusive din Sport, Actualitate și Monden
luni, decembrie 30, 2024

Loganul cu cei mai mulți kilometri la bord: ce au descoperit inginerii sub capotă

Distribuiți

O Dacia Logan a devenit modelul cu cei mai mulți kilometri la bord din România. Șoferul se laudă că meseria l-a ajutat să parcurgă atât de mulți kilometri cu mașina.

Un bărbat din Slobozia, care deține o mașină Dacia Logan, a reușit să depășească 1 milion de kilometri la bord. Imediat după ce a atins venerabila vârstă, șoferul a mers cu mașina în service, pentru a o testa.

Inginerii au stabilit că autoturismul avea multe componente care erau originale din fabrică. Astfel, șoferul din Slobozia a atins 1 milion de kilometri cu motorul și cutia orginale.

Cum arată mașina care a parcurs 1 milion de kilometri

Modelul Logan a fost folosit ca taxi. Este motivul pentru care șoferul din Slobozia a și reușit să parcurgă această distanță, potrivit 4tuning.ro

„L-am cumpărat în 2007 prin credit bancar de la o reprezentanță Dacia din Slobozia. Am ales echiparea de top de la acea vreme, adică Laureate, dotată cu tot ce se putea pune pe o Dacie atunci și am optat pentru o instalație GPL din fabrică. Motorul este 1.4 benzină de 75 cp. Am comandat mașină în august și am primit-o în octombrie. Făcând foarte multe drumuri, atât în țară, cât și peste hotare. Cea mai mare parte din această distanță considerabilă am reușit să o fac prin taximetrie, cu drumuri locale și extraurbane. Dar am vizitat și multe țări împreună cu familia, ceea ce înseamnă distanțe lungi, dar și multe vizite periodice naționale, având rude în Buzău și Brașov”.
Matei Anastasie, șofer de taxi

Șoferul de taxi susține că a schimbat multe la mașină, dar nu și piesele principale.

„Din octombrie 2007 până în martie 2016, când mașină a trecut de 1 milion de kilometri, au trecut 8 ani și ceva. În tot acest timp am schimbat de zeci de ori consumabilele uzuale, că la orice altă mașină, dar și amortizoare, planetare, injectoare, ambreiajul și chiar alternatorul. Dar majoritatea elementelor sunt cele originale, inclusiv arcurile pe spate, puntea, eșapamentul, tot ce ține de servodirecție, instalație de aer condiționat și chiar electromotorul”.
Matei Anastasie, șofer de taxi

Foto: 4tuning.ro

Foto: 4tuning.ro

Foto: 4tuning.ro

Damian Vlad
Damian Vlad
Editor-coordonator

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte articole

Alte articole