Austral este cel mai scump hibrid pe care Renault îl are în gamă. Până la apariția lui Scenic electric, Austral, în varianta 200 HEV, era și cel mai scump automobil din panoplie. Este un full hibrid care, deși are mai multă forță decât varianta de 160 de cai putere, consumă mai puțin. Are trei motoare și o baterie care funcționează la 400 de volți. Oferă confort, rapiditate și rafinament franțuzesc. Dar pentru asta e nevoie de 40.900 de euro, pentru că atât cere Renault pentru un automobil de top pe care-l produce.
Austral este un SUV pe care Renault l-a scos pe piață pentru a ocupa locul lăsat liber de Kadjar. El a fost conceput pentru a integra toate tehnologiile de top de care constructorul francez dispune pentru mașinile sale de serie. De la tehnologia full-hibrid, la cutia multimodală sau bracarea celor patru roți. Cu noul SUV, constructorul deținut de statul francez vrea să dea o lovitură concurentului direct 3008 cu care Peugeot stă destul de bine în preferințele consumatorilor. Austral este un SUV spațios. Are o lungime de peste 4,5 metri, o lățime de peste 1,8 metri și un ampatament care depășește 2,66 de metri. Garda la sol este și ea apreciabilă, de 22 cm. Spațiul interior ajunge astfel la dimensiuni aproape premium care sunt completate de o construcție foarte atentă la îmbinări, materiale bune și culori în combinații plăcute. Alura este elegantă, dar păstrează linia SUV, în vreme partea din față în care este integrată sigla te-ar duce cu gândul la o mașină electrică. Există lumini de zi în formă de C, lumini spate la fel, umeri largi și o grilă mare.
Citește articolul integral aici.