ZiarulRing

25-iun.2024

ULTIMA ORĂ

LIFE/INEDIT

Ce a găsit o familie într-o conservă de pește cumpărată de la un supermarket din Drobeta-Turnu Severin. Nu le-a venit să creadă când au văzut că mișcă

Avatar

Publicat

pe

Ce a găsit o familie într-o conservă de pește cumpărată de la un supermarket din Drobeta-Turnu Severin. Experiența nu a fost deloc una plăcută!

Ce a găsit o familie într-o conservă de pește. Nu le-a venit să creadă

O familie din Drobeta-Turnu Severin care a cumpărat o conservă de pește a avut parte de o surpriză neplăcută când a ajuns acasă.

Oamenii au văzut că ceva mișcă în conservă și nu era peștele. Când s-au uitat mai bine în recipientul respectiv, cumpărătorii au găsit viermi. Ei au cumpărat conserva de la Carrefour.

Desigur că au făcut reclamație la magazin după ce au primit o conservă cu viermi în loc de pește. Reacția de la Carrefour a venit imediat. Conserva cu probleme era „ȘPROT SOS TOMAT 170G de la brandul Home Garden”.

Oamenii au mers la magazin înapoi cu o filmare în care se vede cum mișcă viermii.

Ce măsură a luat Carrefour după ce a aflat că pot exista viermi în conservele de pește

Carrefour a transmis că va oferi alte produse în schimbul celor care au probleme. Astfel, cei care au cumpărat o conservă cu viermi pot primi doar o alta la schimb, de la alt brand, nu și banii înapoi.

„În urma reclamației primite de la clientul nostru în data de 28.10.2023 legat de produsul Conservă SPROT SOS TOMAT 170G HOME GARD. Brand: HOME GARDEN, cu dată de expirare în 2026. Furnizor SAFEWAY INTERNATIONAL IMP SRL, am luat rapid o serie de măsuri de precauție și ne-am oferit să oferim clientului imediat alte produse la schimbul celor cu probleme”.

Advertisement

Carrefour a mai transmis și că a fost demarată o anchetă internă după reclamația clientului nemulțumit.

“Am demarat o anchetă internă și am solicitat furnizorului să ne ofere toate detaliile cu privire la acest caz și să verifice toate aspectele de siguranță microbiologică și de calitate ale produselor pe care ni le pun la dispoziție.

În funcție de rezultatele anchetei furnizorului, acesta poate propune un plan de acțiuni corective de ameliorare a igienei etapelor de ambalare și depozitare ale produselor”, au spus reprezentanții Carrefour.

Citește în continuare
Advertisement
Lasă un comentariu

Lasă comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *