back to top
Bine ai venit pe Ziarul Ring
Știri exclusive din Sport, Actualitate și Monden
sâmbătă, decembrie 21, 2024

Antonia, EŞEC în afacerile cu haine

Distribuiți

Ghinion în dragoste, noroc în afaceri. Zicala nu se aplică, se pare, şi în cazul Antoniei, căreia anul 2013 nu prea i-a purtat noroc. Aflată în plin scandal cu soţul ei în ceea ce priveşte custodia fiicei lor, Antonia nu a avut succes nici cu linia vestimentară care îi poartă numele…

Preluând modelul starurilor de peste Ocean, cântăreaţa şi-a lansat şi ea o linie vestimentară în vara anului trecut, compusă din colanţi, tricouri şi costume de baie imprimate cu chipul ei, însoţite de diverse accesorii. Antonia a declarat la vremea respectivă că a realizat piesele vestimentare cu pricina impulsionată de faptul că fanii o tot întrebau de unde îşi cumpără hainele şi că ţinutele care îi poartă numele o reprezintă întocmai.

Socoteala de acasă nu s-a potrivit însă cu cea din târg, experienţa sa de fotomodel în America şi notorietatea în România nefiindu-i de ajutor în a scoate bani din modă. În ciuda faptului că hainele au avut preţuri destul de accesibile, costând între 149 şi 239 de lei şi au fost comercializate on-line, admiratorii Antoniei nu s-au înghesuit să-i cumpere creaţiile.

Cântăreaţa s-a străduit, la un moment dat, să impulsioneze vânzările oferind drept bonus şi câte un autograf, dar degeaba. În final a abandonat ideea de a avea propriul brand vestimentar, deşi planurile sale în ceea ce priveşte moda erau cu bătaie mai lungă.

„A testat piaţa şi a fost cam dezamăgită de rezultate. Voia să lanseze şi o a doua colecţie, pentru sezonul rece, dar cifrele au dovedit că nu rentează…”, a povestit un apropiat al cântăreţei, punând insuccesul Antoniei şi pe seama faptului că marea majoritate a fanilor ei sunt de sex masculin.

Faptul că Antonia nu a avut succesul scontat în lumea modei nu l-a descurajat pe Alex Velea. Cântăreţul a anunţat recent că la sfârşitul acestei luni va lansa alături de Smiley un brand vestimentar inspirat din stilul pe care îl abordează pe scenă, numit Fratziwear. Velea, posesor al unei firme care se numeste Goldenboy Concept SRL, îşi împlineşte astfel un vis mai vechi şi speră ca şi în acest domeniu apelativul de băiat de aur să fie cu noroc.

„Nu pot să spun că totul a fost perfect în viaţa mea până acum. Cu toate astea, nu aş schimba nimic, pentru că orice obstacol m-a făcut mai tare şi m-a ajutat să disting între bine şi rău”, a spus Antonia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte articole

Alte articole